Előfizetői tartalom

Tovább terjeszkedik az üzletlánc: a fogyókúrázókat célozzák

Portfolio
Egy éve nyitotta meg első magyarországi boltját a Naturhouse. A táplálkozási tanácsadással foglalkozó, spanyol hátterű cég 2017-ben új üzletet nyitott, és további terjeszkedéssel számol. Az egészségtudatos táplálkozás és a fogyókúrás termékek továbbra is komoly piacot jelentenek világszerte.

Tavaly decemberben Budapest belvárosában nyitotta első magyarországi boltját a Naturhouse. A 25 éves múltra visszatekintő, Spanyolországban alapított cég 31 országban, 2000 dietetikai központtal van jelen. Magyarországon a nyáron már megnyílt második boltjuk is (a 13. kerületben), és további intenzív terjeszkedéssel számolnak. Mint azt Durst Anikó, a Natuhouse Hungary operatív...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés