Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
2020-ban is két alkalommal emeli, összesen 3,8 milliárd forintot fektet a kiskereskedelmi dolgozók bérfejlesztésére a Tesco-Global Áruházak Zrt. a szakszervezetekkel kötött megállapodása értelmében. Az áruházlánc emellett több mint 4 milliárd forintot fordít juttatási csomagokra.
A Tesco és a szakszervezetek közötti megállapodás értelmében a legalacsonyabb elérhető bércsomag (alapbér, átlagos pótlékok) a cafetériával együtt 2020. március - augusztus között 275 ezer forint lesz, majd 2020. szeptember és 2021. február 28. között 289 ezer forintra emelkedik. Fontos, hogy ezek bruttó értékek, a nettó egyénenként eltérő lehet az adókedvezményektől és a pótlékoktól függően.
A mostani emeléssel együtt a Tesco az elmúlt két évben több mint 7,3 milliárd forintot fektetett a munkatársak bérének növelésébe. "Azon dolgozunk, hogy a Tesco olyan munkahely legyen, ami folyamatos fejlődést kínál munkatársainak, rugalmas munkavégzési lehetőségek mellett. Örülök, hogy a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete és a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete is partnerünk mindebben, és hogy a bértárgyalásokon idén is olyan párbeszédet tudtunk folytatni, ahol a felek a munkatársak érdekeit és a fenntartható üzleti működés biztosítását tartották szem előtt" - mondta Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója.
A vállalat emellett évi összesen több mint 4 milliárd forintos csomag keretében egyebek között díjazza a jubiláló munkatársakat, babacsomaggal köszönti a friss szülőket, beiskolázási támogatást és extra szabadnapot nyújt az iskolások szüleinek, nyári tábort szervez tescós gyerekeknek.
A béremelések mellett aktívan támogatja a munkatársak szakmai fejlődését, sőt karriercéljait is az Akadémia ingyenes, munkaidőben végezhető kurzusain, OKJ-s és államilag elismert más képesítést adó tanfolyamain.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon