Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
Túl olcsón, 135 forintos áron tett a polcaira UHT tejet a Penny üzletlánc, a Tej Terméktanács erre feljelentette őket - értesült a napi.hu.
A Penny üzletlánc 135 forintos áron kínált UHT tejet üzleteiben. Az ágazati szakmai szervezet szerint azonban még Szlovákiából sem lehet ennyire olcsón beszerezni úgy a tejet, hogy azt még csomagolás és szállítás után, ilyen olcsón rakják a polcokra.
A Tej Terméktanács úgy számolt, szerintük a 135 forintos tej nettó ára 128 forint, ennyiért nem lehet jó minőségű tejet értékesíteni a magyar árviszonyok között. A hazai felvásárlási ár 100 forint, Szlovákiában ennél magasabb. Az alapanyag mellett a csomagolásnak, szállításnak is vannak költségei, ezért tartják irreálisan alacsonynak a Penny árait.
Sőt Harcz Zoltán, a szakmai szervezet ügyvezető igazgatója az üggyel kapcsolatban azt mondta a lapnak, nem csak a tisztességtelen árat vizsgáltatnák meg, hanem a tej beltartalmát is.
Az üzletlánc az olcsó tejjel kapcsolatban elmondta, magyar piacról nem tudta azt a mennyiséget beszerezni, amellyel ki tudta volna elégíteni a boltjai igényeit, ezért kellett importtal pótolni a beszerzéseit. A diszkont ehhez azt is hozzátette, hogy 11 terméke magyar nyerstej alapú, egy termékük pedig importból származik. Ezen felül azt nem közölték, hogy mennyiért vásárolták meg az ominózus, most polcra került tejet, de azt igen, hogy minden jogszabályt betartottak.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak
- Fegyelmi eljárás indult a Ferencváros bajnoki címét ünneplő szurkolók miatt