Új, jelzőlámpás gyalogátkelő létesül az Astoriánál, a Rákóczi úton összekötve a Múzeum körút és a Károly körút járdáit
Lehullt a lepel: immár nem titok, hogy a popvilág talán legaktuálisabb sztárja, Ed Sheeran elfogadta a Sziget meghívását, ezzel megvan a 2019-es fesztivál első napjának headlinere. Érdemes beírni a naptárba: Sziget, 2019. augusztus 7-13.
Ed Sheeran alig 10 éve lépett a zenei pályára, azóta bezsebelt több mint 100 zenei díjat, köztük 4 Grammyt, számait többmilliárdszor nézték meg a legnagyobb videomegosztón. A Shape of you-t például majd’ 4 milliárdszor, nem beszélve arról, hogy tavaly ő volt a világon a legtöbb eladást produkáló zenész. A Grammy-díjak mellett - a sok között - ott van a vitrinben 4 Ivor Novello-díj, 5 BRIT Awards, 6 Billboard Awards és tavaly a Brit Birodalom Rendje tagja is lett, ez utóbbi elismerést a zenei tevékenységéért és a jótékonyság terén végzett szolgálataiért érdemelte ki.
- mondta Kádár Tamás, a Sziget főszervezője. “A Sziget történetében ilyen korán még nem hoztunk nyilvánosságra headlinert. Generációjának legjobb zeneszerzője nem csupán az egyik legaktuálisabb sztár a popvilágban, de a Sziget “Love Revolution" koncepciójában is egy emblematikus szereplő, tudván, hogy például jelentős szerepet játszik a drop4drop által indított jótékonysági kampányban, ami azt tűzte ki céljául, hogy a világban minél többen juthassanak tiszta vízhez" - tette hozzá Kádár, aki emlékeztetett, hogy a Love Revolution egyik alappillére a környezettudatosság, azon belül is az élő víz védelme.
Jó hír az is, hogy október 1-én délelőtt 10 órakor indul az úgynevezett Szitizen Prime akció, amikor a leggyorsabb jegyvásárlók az első 24 órában - vagy a készlet erejéig - olcsóbban vásárolhatnak 7 és 5 napos bérleteket - a 7 napost például 20 ezer forinttal kevesebbért, mint a teljes ár. Az akcióban minden vásárló egy szigetes ajándékcsomaggal is gazdagabb lesz.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre