23 márka összesen 82 forrólevegős sütőjét vizsgálták egy termékteszte
Minden elnevezésén betiltotta a nemzeti versenyhatóság a BrightWhite otthoni fogfehérítő szett reklámozását, miután forgalmazói a hatósági tiltások ellenére, új honlapon és regisztrációs számmal tovább népszerűsítették a termékeket. A GVH továbbra is óvatosságra inti a fogyasztókat.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tavalyi év végén indított vizsgálatot a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben, mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat. A Nemzeti Népegészségügyi Központ forgalomból kitiltottként tartja nyilván a terméket, így a versenyhatóság gyanúja szerint a hirdetések egyebek mellett hamisan keltik azt a benyomást, hogy az jogszerűen forgalmazható. A GVH 2021 februárjában – a fogyasztói károk megelőzése érdekében – vizsgálatának lezárultáig ideiglenesen megtiltotta a termék népszerűsítését.
A versenyhatóság ugyanakkor észlelte, hogy a cégek új honlapon, új EU-s termékregisztrációs számokon tovább folytatták a valószínűsíthetően jogsértően forgalmazott termék értékesítését. Kiemelendő, hogy a Nemzeti Népegészségügyi Központ az új termékek dokumentációját sem találta megfelelőnek, ezért a forgalmazásukat szintén megtiltotta. Nem zárható ki ugyanis, hogy használatuknak akár egészségügyi kockázata is lehet.
A Versenyhivatal ezért – korábbi döntését kiterjesztve – megtiltotta az érintett vállalkozások számára az összes, bármilyen elnevezéssel vagy közösségi regisztrációs számmal forgalmazott BrightWhite otthoni fogfehérítő népszerűsítését az eljárásának lezárultáig, vagy az egészségügyi hatóság által is jóváhagyott forgalmazásuk megkezdéséig. A GVH emellett továbbra is fokozott óvatosságra inti a fogyasztókat a vélhetően tisztességtelenül forgalmazott és a közegészségügyi szervek által is betiltott termék megvásárlásával kapcsolatban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet