Nagy bejelentéssel készült mára az Oppóból, majd a OnePlusból kivált techvezér, Carl Pei, végül a dologból nem lett semmi, pontosabban Semmi lett belőle: Nothing névre hallgat új márkája, és egyelőre még nem játszotta ki ütőkártyáit. Íme a hangzatos előzetes a nagy semmiről, ehhez passzoló marketing szöveggel:
We rethought everything and came up with #Nothing. pic.twitter.com/VSz905Kgug
— Nothing (@nothingtech) January 27, 2021
„Könnyű valamit csinálni, főleg, ha csináltak már olyat előtte, és azt megelőzően. Ám, mint minden jó dolog, ez is a nulláról indul – jegyzetek, tervrajzok vagy térkép nélkül, ha netán eltévednénk. Mindent alapjairól újragondolunk: azt, hogy mit készítünk, és hogyan, illetve mi kerül bele és mi marad ki. Az innovációs reset gomb megnyomásával indítunk, magabiztosan állítva: ami karnyújtásnyira van, azért nem éri meg nyújtózkodni – ezt onnan tudjuk, mert egy kicsit megpróbáltunk messzebbre merészkedni, és előrukkoltunk a Semmivel.” Jó, nem?